Moje dobrovolničení-poslední den

Dneska je v Peru patek. Zitra prijizdi kamos, abych se tu necitil tak osamele. A nebo proste chce jen videt Peru. Chudak.

Takze co se dneska stalo? Rano klasika. Naposled jsem se podival do svyho kramu, kam jsem chodil nakupovat celou dobu co jsem tady. Ceka nas spolecny pivko s partou. K Pablovi a Lucy prijeli dalsi lidi. Uz me nebavi ani je vsecky jmenovat. Zaprvy protoze je neznam za druhy, protoze jich je hodne. Rano jsem pozadal Lucy aby predala muj mail Charlotte a budu  doufat, ze mi Charlotte posle nakej kratkej vzkaz jak to vypada v ty organizaci All hands, ktera rekonstruuje cast Peru po povodnich.

Po prichodu na pracoviste jsme zjistili, ze elektrika vcera vecer zavedena do baraku je pase. Ani jsem se tomu moc nedivil, kdyz jsem videl jak „vysoko“ visi. No byli jsme zklamani, ale prace nesmela stat. Takze rubani sutru, hliny a staveni chodniku. Ja rubal. Oni pokladali chodnik. Vypada to celkem pekne. Kdyz jsme odchazeli skoro mi ukapla i slza, coz je divny u zrudy bez citu. Ale co nechal jsem tu cast sebe, nekolik mililitru svy krve, hektolitry potu a  nekolik nervu.

Ted jsem vykoupanej, vypral jsem si tricko a trenky, ktery jsem na sobe mel tyden. Jo ja vim reknete, ze jsem prase. Avsak nikoliv. Ja jen testuju ty zazracny merino veci, jestli vydrzi nesmrdet dyl oproti jinym. Muzu vam rict, ze nevydrzi…

Timto chci oznamuji, ze na nejakou chvili se zase odmlcim, pac nevim jak to bude s internetem.

P.s. jeste jeden zazitek z tydne, na kterej jsem zapomnel. Onehda ke mne prisel Pablo, ukazuje na diru, kterou jsem vykopal a rika: „This is shit.“ Tak premyslim jestli ho mam nakopnout do rite ted nebo az pak, kdyz o moji praci rika, ze je na hovno. Nakonec se ukazalo, ze moje prace neni na hovno, ale mezi hlinou co jsem rubal je proste kravsky lejno a Pablo se mi jen snazil rict, ze kravsky lejna mam hazet stranou, protoze je pouzivaji do blata jako pojivo a na hnojeni kaktusu.

Napsat komentář